dimecres, 23 de juliol del 2014

Més galetes


Ahir, com si fos el dia de la marmota, vaig tornar a fer galetes. No puc deixar que les galetes em guanyin, no? A més, necessitava alguna cosa per convidar avui...
La massa la vaig amassar tan bé com vaig saber, i la veritat és que feia millor cara que el dia anterior...

 

 Tot i així, això de poder-la passar pel rodet, ni de conya.

 Però ahir ja tenia experiència, i la primera fornada va quedar força bé:





 I, com que la vida no seria res sense una mica de risc, em vaig dedicar a fer "experiments". La segona fornada portaven una mica de xocolata (ja he après que el proper dia n'hi he de posar més...)




 La tercera portaven compota de poma (i van quedar força bé):




  I la quarta, melmelada de maduixa:



 Les de la compota i la melmelada eren més bones que les altres...

 Així, totes juntes, feien goig:




 I, un cop ben presentades, encara més:




 Així que ja està, han triomfat, i en tornaré a fer :-)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.