dimecres, 12 de març del 2014

Presentació

Després del blog (sense gaire vida últimament) de ciència i escacs...

 Després del blog sobre llibres...

 Ara he decidit explorar el meu cantó més "femení" (quina por!) en un blog amb receptes i cura de plantes (he dit quina por?)

 La idea és que estic fent proves amb diverses receptes i amb diverses plantes, i... bé, en algun moment voldré tornar a fer alguna cosa i m'agradarà saber com ho vaig fer l'últim cop i el resultat que vaig obtenir. M'ho podria guardar en privat (suposo que seria el més sensat...) però he decidit obrir-ho al públic, per si a algú li serveix alguna cosa.

 Contant que les meves habilitats culinàries estan bastant per sota de les de la mitjana, i que les plantes fan el que volen, no crec que sigui un lloc de referència. Però a mi em servirà, i he pensat que potser a vosaltres us interessa :-P

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.