dimecres, 8 d’octubre del 2014

Noves incorporacions


 Ahir vaig anar a la botiga de les flors, i he omplert la casa amb noves incorporacions :-)

 Per començar, un muntatge de canyes americanes. La foto és una mica fosca, però és maco!


 Seguim amb una planta d'alfàbrega. La vaig comprar, vaig decidir plantar-la... i llavors, buscant informació, he vist que s'hauria d'haver plantat a la primavera, i no a la tardor :-( De totes maneres, a casa tinc un lloc on no hi passarà fred, i espero que visqui (i fer alguna recepta amb les fulles!!!)


  Per continuar, una planta de l'estil del bruc (que encara he de plantar!), però de color groc. L'any passat en vaig comprar una i se'm va morir, a veure si aquesta es comporta millor.

 I, ja per acabar, un grèvol petit. També s'ha de plantar. A veure si aconsegueixo que es faci ben maco!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.